Ärligt talat

Rubriken. Jag saknar att blogga. Har haft runt 20 bloggar sen 14 års ålder,skriver flitigt i någon månad eller två sen stängs den ner. Sen vill jag börja skriva igen (oftast när jag är sjuk som nu) och har det lite tråkigt. Sedan också för att jag faktiskt uppdaterar mer än behövligt på min facebook så känner att det kan vara bra med en annan sida att ventilera lite på. Tycker typ synd om dom som har mig som vän då det uppdateras lite för ofta och om lite för ointressanta saker. Därför är det ju bättre med en blogg som ingen behöver se liksom!
 
 
Ligger som en strandad val i sängen,har sett ungefär 10 filmer idag och är så oerhört rastlös. Men jag låter som en kråka och jag hostar som en ja jag vet inte vad. Så jag måste vila,tyvärr. Även om jag verkligen inte vill. Nu har iallafall febern gått ner till 38,2 och jag tänkte titta på en till film. Intressant inlägg? Fast nej.
 
Godnatt!
 
 
Who’s going to save us now
when our enemies’ calling
when I’m down and your falling baby
who’s going to save us now if we won’t
don’t want to hurt tonight, there is much good in me and there’s much good in you so
we got to save tonight cause they won’t...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0