Weekend

Hallå hallå
 
Helgen är över. Ja och vad hände? I fredags var det disco på schemat,aaa disco och disco snarare pub häng. Så jävla trött på dom kvällarna,man är ute till sent men man känner fan inte att man har gjort något kul typ. Bara druckit och snackat skit till typ 6 på morgonen och så känner man sig bara hemsk dagen efter för ingenting! SÅ nummer 1 på dissa listan just nu är såna kvällar. Nästa gång jag går ut ska jag dansa disco och ragga på män istället. Då kan man iallafall ha någon rolig historia att berätta.. Haha sajk...
 
Igår myste jag bara med Ebbis och Pummi,jätteroligt att vara med dom litegrann. Man träffas ju inte så ofta längre,eller jag träffar knappt någon nu för alla olika jobbtider. Så såna små stunder som bara titta på film är så jäkla mysigt. Måste se till att träffa alla oftare. Man känner sig nästan lite tom...
 
Idag har jag varit på jobbeli som vanligt och nu kom jag precis hem. Har faktiskt kvar lördagsgodiset från igår så nu väntar jag in solsidan :)
 
 
Heipa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0