Mobilblogg

Hallå hallå! Inte skrivit på ett tag nu. (Jag vet att jag tog bort två inlägg men jag kan inte hjälpa det de är som tics typ haha)

Annars då? Jobba på hårt och ingen fritid. Så har den här veckan sett ut. Så fort jag har tid över vill jag bara gosa med lillan som känner sig lite ensam och deppig,mammas mini. Tur iallafall att jag har de underbaraste kollegorna på jobbet annars hade jag nog inte haft något socialt umgänge överhuvudtaget.

Skönt med torsdag imorgon iallafall. Snart helg, älskade jävla helg!

Tycker det är tråkigt med bara massa text så här kommer en bild på mig tidigare imorse innan jobbeli :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah knäppis som raderar inlägg! Tänk såhär det är kul att ha senare i livet :) btw vad fin du är

2012-10-11 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0