Tröttis vovve

Live från soffan just nu! Varje gång jag kommer hem och ska lägga mig och titta på TV trycker hon upp sig i famnen och vill ligga som en liten bebis. Kände att jag behövde ta en bild på gosmajan.

 

Imorgon är jag ledig,fasiken va skönt! Ska däremot inte sova hela dagen utan ska först till sjukhuset för att ta lite prover,sen ska jag åka och fixa naglarna.OM det behövs har tappat 3 stycken ser riktigt riktigt fult ut. Efter det ska jag träna :) En sån där bra ledig dag tror jag att det kommer bli...Får vi se om det kanske slinker ner någon alkohol senare mot kvällen också.

 

Nu vill vi sova på riktigt!


Kommentarer
Postat av: josse

myyyyyys =)

2012-10-13 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0